twilight

Hej alla sötisar!

Har inte skrivit på några dagar,men jag har haft fullt upp! I tordags efter skolan mötte jag upp Jaqueline och vi gick till götgatsbacken och kollade på gina sen åkte vi hem till henne,fixade oss,åt,fixade oss.Och runt halv nio gick vi till brasan,träffa några av hennes vänner,men ledsen att säga det,men det sög.På kvällen satt vi uppe och prtade i några timmar med deras gäster och hade det mysigt.Nästa dag åkte vi hem till mig,på kvällen fick vi gäster så vi satt på baksidan och grillade och hade det mys.Lite senare såsjöng vi sing star,jag marina jaqueline och Michelle.Efter ett tag så började vi kolla på twilight som mamma köpt till oss.Sen åkte michelle och dom hem och jag och Jaqueline gick och la oss.Dagen efter åkte Jaqueline ganska tidigt ,hon skulle till grönan.Senare på dagen åkte jag och mamma till Farsta centrum och där köpte jag ett par jeanshorts på gina tricot,smink borttagningsmedel på åhlens och en parfym ,lacoste love of pink,haha minsta flaskan som fanns,den är skit söt!haha.På kvällen åkte mamma och pappa på buddy holly så jag och marina var ensamma hemma med hunden och kollade på dreamgirls och åt på uteplatsen.Idag ahr jag inte gjort något specielt. Suttit hemma och tagit det lugnt.Och just nu sitter jag och kollar på John tucker must die! Puss alla !


Gammal bild på mig och Jaqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0