tyra bank show

jag har precis kollat på en inspelning at the tyra bank show.Och jag tycker att hon är en så himlans bra förebild. Det här avsnittet handlade om att hitta delar på sig själv som man tycker är vackra och erkänna det.Det kunde vara vad som helst.Ens armar,ens ben,ens hår,ens naglar,vad som helst. Hon pratade också om saker som jag inte har tänkt på.Att det man själv hatar på sig själv,kanske någon annan älskar. Shannon har alltid varit en bra vän mot mig.När jag har haft kroppskomplex och klagat på att jag tycker jag är fet eller vad som helst då säger hon bara : men andrea,tänk på hur många det är som skulle vilja ha dom kurvor som du har. Och det får mig faktiskt på bättre humör!

Imorgon har jag slöjd.Jag älskar slöjd. Jag håller på att sy ett gossedjur just nu:) skit fult,men det är fortfarande kul:)
Jag måste sova nu !Och den här gången kör vi utan kuddar från början!haha , sov sött nu !


haha , en gammal bild på mig och Shannon!
Jaa , jag vet att jag ser helt sjuk ut och bara så ni vet
 är det en brödbit som vi har i våra munnar.. hehe...
 kommer aldrig sluta älska dig.


Kommentarer
Postat av: Nightfall

jag såg också det :) Tyra äger..

2009-03-03 @ 15:38:31
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0