träning

egentligen skulle mamma och jag gått och tränat idag , men det blev inte av eftersom att jag somnade i soffan och när mamma skulle väcka mig för att vi skulle gå orkade jag inte.Så vi ska ta det på fredag och lördag istället:)Ikväll kom det hit någon med en super stor TV som vi tydligen ska ha i vardagsrummet nu.Den vi hade innan ska till pappas kontor.Alla förutom pappa tycker att tvn är lite onödigt stor. Haha. Imorgon slutar jag fem över halv två ,skööönt!Men nu är det dags för lilla mig att sova,passar väl bra om man ändå inte kan somna så snabbt? haha. Imorgon ska jag till skolsyster.Jag får alltid vara bland dom första som går dit,bara för att min mamma har rygg problem och behövt operera två gånger.Men jag fattar inte vad det spelar för roll om jag går först eller inte ? Jag kommer ju ändå bli undersökt. Och just nu också när jag har världens minsta självförtroende över min kropp så ska jag få ta av tröjan och låta någon tant sätta en konstig sak på min rygg och väga och mäta mig. wtf? Vad fan har min vikt och min längd med dom att göra ?

Jag har plattat håret nu , och jag vet att lapparna fortfarande är kvar på kamran
Och lägg märke till mitt bratz huvud uppe på hyllan i vänstra hörnet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0