tisdag

idag ahr jag varit super trött i skolan. Jag fick ju bara ungefär fyra timmars sömn.. usch!Och boken slutar så himla sorgligt så jag låg och grät halv tre på natten haha , och sen började gråta p.g.a en annan sak. Men den boken fångade mig verkligen. Kunde inte sluta tänka på den idag,på hur sorglig den var.Jaja.På slöjden har vi en lärare som heter Lil och jag brukar vanligtvis fjäska för henne eftersom att man får bra betyg då.Men idag satt jag och garvade sönder halva lektionen med Gabriel i min klass.Haha.Han är skit rolig:)På engelskan började vi kolla på en film från 80 talet.Den heter The breakfast club.Jag tycker faktiskt att den är ganska bra,lite små töntig och rolig.Efter skolan åkte jag hem och somnade på direkten. Jag var sjukt trött. Sen vakna jag när det var middag och nu sitter jag här:)

Haha , lilla Herkules mer en gummisnodd i håret(igår)

Alma sötnos!

Jesper lägger godis i Louisas hår:)

Haha Louisa får damp!

Gabriel Anton Alma Och Jesper

Anton och Gabriel

Haha , bråk om godisen!

Strike a pose .

Tyson och Basse

Min klass:)

Kommentarer
Postat av: alma

HAHAHAHAHHAHHHA ANDREA VAFAAAAAAAAAAAAAN !

SLUTA TA HEMLIGA BILDERRR



<3

2009-03-03 @ 21:25:34
URL: http://almas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0