super dålig uppdatering!

Hejhej! Förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag har varit jätte  trött och verkligen inte orkat med bloggen.Men som sagt , igår sov jag hos Michelle och vi låg i sängen med popcorn och kollade på Made ,Sweet sixteen  och Greys Anatomi. Jag hade det jätte kul:På kvällen efter att Michelle somnat låg jag och kollade på Dirty Sexy Money.Skit bra serie! Och Michelle var så söt när hon låg där och sparkade med sina små fötter i sömnen precis som Mika! Haha. Och sova snarkade hon , fast  jätte jätte tyst. Hihi. Imorse kom Michelles pappa in och väckte oss och frågade vad vi ville ha för frukost!? Haha ,har inte sån lyx hemma:O Sen åkte Michelle iväg till skolan och jag gick hem och tog det lungt en liten stund,och sen åkte jag också till skolan.Efter skolan så gick jag och Louisa till Ringen och var där i typ en kvart ? Sen åkte jag hem och hade det chill :) Jag laddar upp bilder fårn igår och idag lite senare.Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0