suck.men abraham da..

Idag efter att jag hade slutat kom Jaqueline till min skola och skulle hämta sin alsolsprit och sin bildpärm,men jag hade glömt alsolspriten hemma så vi åkte till mig.På vägen från skolan till skanstull var Jaqueline och jag fettosar och åt choklad och drack läsk.När vi kom till skanstull var det förseningar så jaqueline och jag åkte till slussen för att slippa vänta lika länge,och då gick vi till Gina tricot istället.Sen hoppa vi på tåget. Och i gullmars klev det på en kvinna på tunnelbanan som snacka i telefon.Och såhär lät hon.

Suck...Suck..Suck....Men Abraham da...Så fort du hör det här...suck...så måste du ringa mig....*fem minuter senare*...Men skrik inte Abraham ,jag sitter på tunnelbanan....Suck...Men nu måste jag äta min macka...*klick!*

Hahaha . Sen när vi kom hem till mig gick mamma och jag på tärning medans Jaqueline satt i köket och plugga medans Marina lagade mat. Jag var inte alls pigg på att träna.Gjorde nästan ingenting.Efter middagen satt jag och Jaqueline uppe på mitt rum och garvade ihjäl oss.Hahah.Runt nio kom Jaquelines päron och hämtade henne eftersom att dom varit på hennes lillebrors fotbollsmatch.Nu på kvällen har jag bara degat i soffan.

Hahah omg!Ni måste kolla på hela videon.Och jag vet att jag har fel med det där med elefanterna.Och va fan hände med microfonen i slutet?Lyssna på jaquelines röst:O och jag ser hemsk ut för att jag hade tränat och hon plattar mitt hår-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0