spring is in the air.

Gud det känns som om det var en evighet sen solen lyste?Alla i min klass ville ut och njuta av solen,men det gick ju inte förän skolan slutade.Vi har 40 minuters lunchrast på torsdagar och vi stog i kön i tjugo minuter och sen ska vi äta på tjugo och hinna till lektion.Men efter skolan gick jag och Louisa till Ica brevid skolan och tänkte köpa glass,men vad har hänt med priserna? 19 kr för en magnum? det är sjukt dyrt.Så vi gick till Hemköp och hoppades på ett bättre pris.Men icke sa nicke.Samma jävla pris.herregud.Men iallafall.Vi köpte en varsin Daim strut och gick till skrapan som stank urin ? och sen när vi kom till Medis kom Louisa på att hon behövde plugga så vi åkte hem:)När jag kom hem kollade jag lite på TV och sen somnade jag.
Puss!


Ser ni min header ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nope .. komentera min blogg : barafeliciaa.blogg.se

PUSS

2009-03-20 @ 22:28:57
URL: http://barafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0