Shannon och Michelle

Idag slutade jag 13.35 så jag åkte till Skanstull och träffade jag Shannon och vi åkte in till gamla stan och fikade på espresso house och där såg vi han från Boston Tea Party?eller jag tror det iallafall,haha.Sen åkte vi in till hötorget och där tog Shannon ut sin piercing men sen fick hon beslutsångest och satte in den igen:P Sedan gick vi till Gallerian och jag köpte ett par örhängen på Gina Tricot för 99 kr. Sen åkte vi till Slussen och gick omkring på götgatsbacken och sen satte vi oss i en trapp och lyssna på musik.Sen träffade vi Michelle när hon skulle på träning .Sen åkte jag hem och kolla på tv med mamma och duscha och sen gick jag hem till Michelle , ska sova här ikväll:) Vi har ätit middag precis. Lägger in bilder imorgon!Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0