rubrik

Hej hej! Nu kom jag hem för ungefär två timmar sen.Först mötte vi upp varandra i Medis och sen åkte vi till Hötorget och försökte komma på vad vi ville äta ,självklart blev det donken :)Sen köpte vi en varsin mcflurry och gick omkring lite och sen kände Jaqueline lukten av brända mandlar.Haha , superkvinnan eller vad ? Så vi köpte en varsin påse och gick omkring lite på drottninggatan. Sen köpte Jaqueline ett par byxor på Weekday och jag hade det skiiit tråkigt och satt och tog bilder,haha.Och när vi stog i kön råkade jag skämma ut Jaqueline när jag stog och digga musiken [: Så gick vi omkring lite i affären och sen åkte vi hem.Och idag såg vi sammanlagt 11 pedofiler-.- Hatar alla som håller på sådär...massa gamla gubbar som busvisslar och skit. Jätte kul ju.
Sen kom jag hem och kolla på tv och för en stund sen kom Nadja(michelles mamma) hem till oss med ''kok ihop''(en finsk soppa) till mig som Michelle ville ge mig.Haha ,sötnos!Och så precis efter det kom Micke och Nina hem till oss med Valle(deras shäfer? stavning) Som har blivit super stor och söt!Och jag fick en lite försenad födelsedagspresent,500kr. Så  tack för det!:)

Söta lilla Jaqueline som piercat näsan:)

Jaqueline wnb angry face

Haha Jaqqie fundersam:D

Jaqueline på bristningränsen:)

Men sen klarade hon det :)the angry face

Haha Jaqqie:)

Food:)

Haha Jaqqie och jag på Weekday
Men nu ska vi kolla på melodifestivalen , laddar upp fler bilder sen:)

Kommentarer
Postat av: ella

det är faktiskt en norrländsk maträtt så det så=(

Varsågod=)

2009-03-08 @ 21:28:57
Postat av: andrea

haha , sak samma ?

fuck you-.- <3

2009-03-08 @ 22:30:53
URL: http://forgettingitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0