projekt runway




Ikväll är det projekt runway på tv. Älskar det programmet.Jag har sett alla avsnitt från alla säsonger.I love it! Imorgon är det skola igen.Fan.Fast som tur är börjar jag ändå halv tio.Men minuset med det är väl att jag har första lektion musik.Jätte kul att höra sina klasskamrater(som är helt taktlösa)spela trummor eller nått annat instrument.great.

Jag längtar verkligen tills vi åker till Serbien. Jag fick veta idag när vi åker.Gud vad jag längtar!Vi åker på natten mellan torsdagen och fredagen om två veckor!Och vi ska vara där i tio elva dagar.Gud vad jag längtar!Och en jätte bra sak med resan är att jag kanske kommer få parfymen(Love of pink-Lacoste) på båten mellan danmark och tyskland!

Saker jag vill hinna göra innan resan:
♥ Rensa mitt rum ordentligt.
♥ Göra klart målen i skolan som ska vara klara.
♥Träffa Shannon!
♥ Bli sams med Felicia och Alma.
♥ Om jag blir sams med Felicia, träffa henne så att jag kan säga förlåt på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0