piss dag

idag var det skola igen da.fuck. började klockan åtta och hade lunch 12.35!?Lixom WTF!det blir ju nästan fem timmar mellan frukost och lunch!Och så smakade maten fitta.sen på lunchrasten satt jag på golvet i våran korridor och då kommer fucking tyson och hoppar på en cola burk så att det skvätter på hela mig,och då skriker jag:MEN VAD FAN GÖR DU!?och hans svar på det var :MEN JA ANDREA!KOM SÅ GÅR VI OCH SKJUTET OSS I HUVET!så jag fick damp och stack hem.det kanske låter som ingenting men det var droppen.Jag är så jävla trött på min klass som suger ?! hatar min skola och allting. Just nu känns det som om allting bara faller för mig.Jag saknar mina kompisar som gick i min förra klass som alltid stod upp för mig,Shannon Felicia Luisa och Michelle.Jag längtar verkligen tills vi åker till Serbien.Jag vill fan stanna där. Allt är så jävla härligt där borta.Okej,det kanske inte är världens vackraste ställe direkt.Det är ju ganska fattigt där.Men det är där min släkt bor och där känner jag mig mest som hemma.Vi har ju redan en lägenhet där ? så varför inte.Varje morgon när vi är där så går vi och köper ny bakat bröd och färska frukter och bär till frukost.Och sen på dagen åker vi och fikar ,shoppar eller träffar släkten.Och jag har inte direkt världens störsa släkt heller.Det är jag min mamma pappa brorsa syrra och morfar som bor i sverige.Och i serbien har vi min kusin min faster mina 2 gudfarar (som jag räknar som släkt) Min ena gudfars fru,min morfars kusin och ingen mer. så det är 12 personer sammanlagt.just nu hatar jag sverige.Fine,jag älskar mina vänner.Men jag skulle hellre vilja bo där borta.

Som sagt,det är inte världens bästa ställe.men jag kan iallafall kalla det mitt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0