miss it

jag har  precis kollat på Greys Anatomi och Dirty Sexy Money med mamma och storasyster.idag slutade jag jag tio i ett , hade ingen matte idag ,skönt som fan!efter skolan stack jag hem och så tänkte jag göra mina läxor tills imorgon men så glömde jag allt material i skolan.great.

usch.det kanske låter lite off , men jag saknar verkligen början av sexan(ett och ett halvt år sen)och sommar lovet innan sexan.Jag hade inga problem med något.Jag var jävligt wannabe och tog med smink till skolan och sminka sönder mig mitt jätte ljust puder,verkligen fjortis(?)men jag brydde mig inte.Men den bästa delen är väl alla minnen.Just då var mina kompisar Leyla Cornelia Indra(miss you!) Luisa Felicia Shannon Michelle Axel Felix och Andrea V.Eller jag var inte kompis kompis med Axel och Felix,men jag var med dom. Det var verkligen en jävligt kul tid. Och som sagt,jag hade inga fucking problem då.Inte med nånting. Inga problem hemma,eller med kompisar eller nått. Saknar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0