michelle babygirl

Idag var väl en helt vanlig dag.Hade musik slöjd lunch och sen på engelskan medans alla andra satt och kolla på film snackade jag med min mentor och hade Louisa som moralisktstöd :PHaha.Sen fick jag mensvärk och på lunchen gick vi och kolla om skolsyster var där men icke sa nicke så jag stack hem efter snacket med Katja.När jag kom hem sov jag lite med Mika,ofc, och sen nån timme senare ringde Michelle och vi gick ut på promenad med vovsingarna och hade det mys i det jätte konstiga vädret som ändrades varje minut? Skit läskigt,speciellt efter att man settt day after tomorrow:P hehe.. Men en sak som var jätte skönt var ju att Michelle ville leka lite stark så hon tog Mika medans jag tog Elvis och det var så kul att se på när michelle släpades efter Mika och jag gick lugnt och fint med lilla Elvis plutten.Hihi. Sen gick vi och mötte upp mamma efter att hon hade tränat och egentligen skulle jag också varit med men mensvärk you know ? så Michelle stack hem till sig och mamma och jag stack hem och Marina och jag lagade mat,tacos,och lyssnade på very good music:)


Och sen började Elvis frysa så jag stoppade in honom i halsduken [:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0