MALENA-LA VOIX

Jaha,så har man suttit i två timmar och letat efter Amanda(Mammas kompis som är kompis med malena) eftersom att hon skulle vara där på melodifestivalen och ha på sig en guldig utstyrsel. Och man letar och letar efter henne.Och sen när Malena vann,då ser man henne i en fucking SILVRIG utstyrsel.äh fyfan vad irriterande..så jävla irriterande.Men det var ganska bra att hon vann faktiskt. Aja. nog om det.Idag efter att Jaqueline kommit hit och varit här en timme/halvtimme så gick vi ut på promenad med Mika och köpte lite godis a la jaqueline and Andrea stajl.haha.Och så busringde någon  och då så går jag i gräset med mika,och helt plötsligt trampar jag på en tunn is fläck,en stor fläck, som hade en skit stor vattenpöl under,och jag började springa och mika drar i mig så att jag inte kan stanna,så jag skriker stanna i telefonen.fast jag la på sen. som tur var.he-he.. Sen ikväll kom Michelle och Marco(hennes pappa ) hit och kolla på melodifestivalen och mamma fick damp på mig för att jag prata sönder allt.Och när det var den grekiska låten som kom s vart jag riktigt dumförklarad.
*Michelle mamma och Jaqueline sitter och pratar om att hon sjunger på grekiska*
Jag:Men va fan säger hon!?
Mamma Michelle och Jaqueline börjar as garva. ha-ha..jätte kul.


Haha,ajqqies hämnd  på alla fula bilder jag lagt in på henne.jätte snygg jag är med nästan inge smink alls..

Våran gamla skola

Miak vart rädd och skällde på ''Socker Nasse''

Kommentarer
Postat av: Jaqqie

Asså Andrea, seriöst, du kan gärna ta bort dom "heta" bilderna på mig tack ! :O <33

2009-03-15 @ 20:32:33
Postat av: Jaqqie

Du kan gärna ta bort lite pic's på mig, spec dom "hetaste" tack :O <33

2009-03-15 @ 20:34:27
Postat av: andrea

haha , nej aldrig!:D<3

2009-03-15 @ 21:11:14
URL: http://forgettingitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0