090327 långt inlägg


Imorse när jag kom till skolan började jag gå tillbaka och mötte upp Louisa och gick till gympan tillsammans med henne,och självklart kom vi försent.Och tyvärr hade jag inga gympakläder med mig så jag skulle gå till Eriksdalsbadet och kolla om dom hade öppet på någon speciell dag...Men så smart som jag är ringde jag upp mamma och bad henne kolla på datan och sen gick jag bara omkring lite runt skolan så att det skulle se ut som att jag varit ute(annars tror hon att man har tagit bussen -.- )och sen gick jag in och sa svaret till Larisa.

Idag avr det jätte äcklig mat i skolan så jag Louisa och Sonja åkte till Skanstull och tog ut pengar,men Louisas kort ville inte ge henne pengar och vi psrang från automat till automat.Men ingen lycka.. Så vi gick till donken och dom lånade pengar av mig,Dom köpte en varsin cheesburgare och mcFlurry glass och jag köpte en McChicken och en Mcflurry.McFlurryn åt vi på vägen tillbaks till skolan med en varsin donken ballong.Och dumma lilla Sonja hade inget busskort och ingen busschaför(stavning?)Ville låte henne åka med,så vi fick gå till skolan med ballongerna i annsiktet...

Vi kom självklart försent,20 minuter,och resten av den lektionen var vi ute i korridoren och pratade med Jesper och Fredrik eftersom att dom hade hittat en väska i aulan och tänkte ta pengarna i väskan ,och vi ville ju såklart också ha:P Men när vi slutade stack dom iväg med väskan så vi fick inget:( och sen skickade Jepser ett sms till mig och sa att det var 230(?) !? kronor i väskan:( Okej,lite stöld kanske men so what?[: Sen sprang jag och Louisa på toan och fyllde våra donken ballonger med vatten som vi tänkte kasta på Jesper och co. Men dom hann sticka. Sen när vi var på väg upp mot bussen så träffade vi älsklings Shannon:) Fast sen gick vi från Skolan till Skanstull,jag sonja och Louisa,och gick in på Åhlens och provade massa smink och skit.Sen kom Sonja på att hon skulle träffa Felicia,så hon stack och jag och Louisa stannade  kvar där en liten stund och sen gick jag och köpte en chai och Louisa vart så sugen så hon ringde sin mamma och frågade varför inga pengar hade satts in på hennes konto,och hennes mamma sa att vi skulle sticka till banken och kolla.Så vi börjar gå dit,och vit övergångsstället börjar Louisa springa fast det var rött så jag började kuta,för det kom en bil,och sen när man kommit till hälften  av övergångsstället så märker man ju såklart att man är dränkt i chai latte-.- Skit kul.Och när vi kom till banken så sa bruden som jobbade där att Louisa inte hade aktiverat sitt kort-.- Haha. Great.

Sen gick vi till hemköp och hittade en ''låda'' med godis på golvet,ch den var oöppnad,och precis när vi skulle ta den så såg jag Ellinor som är mammas kompis så jag hälsade på henne,och när hon gått in i hemköp tog jag godislådan och kutade ut därifrån.Fast den var ju uten för kassorna och det.Asså fyfan vad vi garvade. Och folk kollade skit mycket på oss.Hihi:) Så vi började gå mot Skrapan och kom dit och åt godis och tog lite bilder och gick på toa,och sen när vi gick ut från Skrapan så sa Louisa,jag mår illa av det här godiset,gör inte du det ? Joo,sa jag,och gissa vad hon gör då ? Jo hon vänder hela godislådan över mitt huvud så allt godis kommer på mig och kutar därifrån.Snacka om jag vart sur ? Haha.Folk bara glodde när jag jagade Louisa och kastade godis efter henne och skrek:STANNA JÄVLA SUBBA!!!!
Haha. Sen gick vi till Skanstull och gick omkring lite i ringen och sen var det dags för lilla mig att sticka hem.När jag kom hem så vart det pizza till middag,och pappa kom hem från Skåne:)
 
1)Sexiga Sonja,pratar..
2)Sonja Ballong:)
3)Louisa Ballong:)
4)Haha,sexiga jag,ballongen..
5)Alla vi provade röttläppstift,not pretty on me..
6)Haha Louisa och Jag:)
7)Sonja Louisa och Jag
8)Haha Sexiga jag och Louisa:P
9)Louisa jag och Sonja
10)Louisa och Jag
11)Sonja och jag som är sketa het på den bilden-.-
12)Louisa och Jag
13)Haha Louisa hitta en sexig mössa på Lindex
14)GODIS!!!:D
15)Fetto jag,godis och Louisa
16)Knas..
17)Haha skit heta..
18)Haha Louisa jag och en grön geleråtta?
19)I believe I can fly crazy ?
20)Haha parande godisar?:P
21)...
22)Louisas idé
23)Haha Stolt jag ser ut :P
24)Så här het var jag när jag kom hem efter snöstormen ?

Kommentarer
Postat av: sooooooooofia

hahaha . fan vad roliga bilder xD ! , <3

2009-03-28 @ 08:57:06
URL: http://sdiatchenko.blogg.se/
Postat av: felicia

älskar andrea och sonja !

2009-03-28 @ 14:07:12
URL: http://barafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0