kenny begins


Jaqueline slutade tidigare än vad hon skulle så hon kom hem till mig och hon åt och sen stack vi till bion.Innan filmen började så kom snubben som spelar Kenny Starfighter in och regisören och pratade lite eftersom att det var premiär.Hihi.Coolt va ? :P
Filmen var iallafall jätte kul ,ganska bra faktiskt.Riktigt overklig men vad gör det ?
Efter filmen stack jag hem och nu sitter jag här:)
Och är det bara jag som tycker att Peter(?) Skarsgård är grymt snygg ? [: Fast tyvärr hittade jag ingen bild på honom,för när man söker på honom på google så kommer det upp massa bilder och skit på Stellan skrasgård,Gustaf Skarsgård och nån Peter Kastensson? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0