god natt

nu ska jag ta och sova.är super trött!Imorgon ska jag upp halv sju!?shit. Fast på tisdag har jag studiedag,vilket betyder sovasovasooovaa:)Grymt skönt!Nu ska jag titta lite på film och somna framför det.Och just nu står det mellan Stardust och Napoleon Dynamite..Humm... undra vad det blir ;) Och tänk! Nu är det fyra dagar kvar tills vi åker!Gosh vad jag längtar!Ska bli så skönt att bara komma ifrån allt.Juste pappa fixade mitt internet!Jippi:)och så glömde jag skiva en sak på skansen inlägget...
Jag tror det var Erik från EMD som pratade lite(såg ingenting) och sa att han inte skulle sjunga eller något och sen sa han att vi skulle applådera för killarna som cyklade och då råkade jag skrika lite högt:GO SNUBBEN PÅ CYKELN!!!!och då var det någon som sa typ:Haha hörde du att det var någon som skrek go snubben på cykeln? haha.
That's the real me bitches:)God natt nu alla turkisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0