god natt

Jag ska alldeles strax gå och lägga  mig.Först ska jag bara platta håret.Imorgon har jag franska första lektion.usch!Hate it.jag fattar inte varför jag bytte.Jag gick första terminen på spanska.dåligt gjort av mig.
Puss

(PERSONLIGHET) JAG ÄR;
Blyg:
Ja,faktiskt så är jag jätte blyg vilket det inte är alls många som vet.
Smart: Ibland
Långsam: Ganska
Stressad: Aldrig
Tålmodig: Ibland
Djup: Ganska
Öppen: Med vissa saker.Inte mycket.
Ärlig: Ja
Positiv: Ja
Ansvarsfull: Ibland

(VÄNSKAP) JAG HAR;
Svikit en kompis: Ja.
Förlorat en bästa vän: Ja.Fast jag ångrar det inte.
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: Ja
En kompis som vet allt: Nej
Berättat hemligheter: Jupp

(FAVORITER)
FAVORIT JUST NU;
Låt just nu: Send me my way
Pryl: Har ingen
Film: Gröna milen
Bok: Har inte bara en favorit
Lärare i skolan: Lil och Lasse
Plats: Serbien,ända stället jag slipper all skit
Frukt: Ananas


LIVET;
Svart eller vitt: vitt
Rött eller blått: rött
Skriva eller tala: Tala
Vatten eller coca cola: Vatten
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Choklad
Frukt eller grönsak: Grönsak
Film eller serie: Film
Festa eller softa: båda 
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Lördag
Levande ljus eller lampa: Levande ljus
Kärlek eller vänskap: Äkta vänskap före allt.

Kommentarer
Postat av: shannon :):)

Andrea...

Ansvarsfull: Ibland

2009-03-19 @ 01:57:46
Postat av: andrea

haha,fuck you älsking[:

2009-03-19 @ 19:07:00
URL: http://forgettingitall.blogg.se/
Postat av: andrea

men shannon da...

Postat av: shannon :):)

Andrea...

Ansvarsfull: Ibland



2009-03-19 @ 01:57:46

Inte vara uppe så sent ,bebis shannon måste få sova:)

2009-03-19 @ 19:08:40
URL: http://forgettingitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0