fredag den 13

Jaha ,idag är det fredag den trettonde,och det händer aldrig något med mig,men med mamma..ojojoj. förra månaden var det också fredag den trettonde,och mamma var ute på promenad med Mika och släpte henne så att hon kunde springa lös.Och så ser mamma att mika står böjd över något?Och då står hon och slickar på hundskit-.- hahahhaha.Och när dom kommer hem så kräks mika.. Tänk lukten av kräkskit? Och sen springer hon upp på övervåningen och kissar i mammas och pappas säng.hahah.Stackars mamma. Och idag åkte hon till fartsta och skulle shoppa lite saker till sig själv(för en gångs skull!)Och så klart glömmer hon plånboken hemma...fast sen har det inte hänt så mycket:)Imorse när jag kom till skolan hade vi idrott och fråga vem som helst,men jag var på flumm humör... riktigt pinsamt nu så där i efterhand.jag kunde verkligen inte sluta skratta.jag var verkligen jätte konstig.hehe..just nu sitter jag här med marina och hennes kompisar,dom är väl typ 7 t? och alla sitter och sjunger med till så ska det låta.och jaa, vad ska jag säga.not goot at all...haha.
Puss alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0