farsta.igen.

Imorse kom pappa in och väckte mig klockan sju så jag gick ner och gick ut med Mika och efter att pappa gått så somnade jag och Mika i soffan och efter en timme vaknade jag av att Mika låg och sög på mitt hår!?Så jag tryckte undan hennes huvud och somnade om.Efter ännu en timme kom Marina ner på undervåningen och Mika väckte mig när hon försökte gå ifrån mig men så snäll som jag är så höll jag kvar henne tills hon började gnälla.Då släppte jag henne.Efter ännu en timme gick jag upp och mamma och jag gjorde te och mackor.Runt klockan två åkte mamma och jag till Farsta c och där bytte jag min skinnjacka (eftersom att jaqueline upptäckte ett hål i den igår)och köpte väskan från igår och lite fler saker.På vägen hem stannade vi vid hemköp och köpte mat,wokade grönsaker,chiken nuggets,ris och nudlar.Gott!



Eyebrow fix från H&M 49,50kr.Läppglans från H&M 29,50kr.

Lösnaglar(Kort model) från Depend 110 kr.Lösnagelremover från Depend 40 kr

Väska från SIX 99,50kr.

Tröja från H&M .
Jeans från Gina tricot.
Halsband från Cocoo.se.

Låg urigning där bak.Bamboos från Glitter.(haha ,lägg märke till mitt fina orange lila kassaskåp i spegelbilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0