bye bye Jaqueline

Hej Hej bloggisen:)
Idag var en skön dag.Sista lektionen var svenska och vi skulle egentligen suttit och läst men på nått sätt började vi prata om släkt och familj och vilket land man kommer ifrån och om man kan språket som talas i det landet osv...Det var väl mest jag Sonja  och Rebecca som pratade:P Haha,men sen vart vi uttråkade och jag och Sonja tuperade håret och bombade idomin på läpparna.Haha.Efter skolan fick jag sällskap till Skanstull av Rebecca och Sonja och sen åkte jag och Sonja till Medis där jag mötte upp Jaqueline och Sonja stack hem.Jaqueline och jag gick upp till Götgatsbacken och kollade lite och hon köpte en jätte söt rosa kofta/jacka på Gina Tricot och jag köpte ett par örhängen som jag har letat efter och äntligen hittat dom!Runt fem stack jag hem och fick säga hej då till Jaqueline eftersom att jag åker p åtorsdag:)och när jag kom hem  la jag mig i soffan och gosade med lilla Mika :)
Puss.






Haha,godisarna Louisa kastade på mig i fredags fanns kvar:P

Kommentarer
Postat av: sooooooooonja

FAN VAD TASKIT ANDREA ! TAA BORT !! <3

2009-04-01 @ 19:14:28
URL: http://sdiatchenko.blogg.se/
Postat av: andrea

Fuck you:)<3

2009-04-01 @ 20:04:50
URL: http://forgettingitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0