birthday boy

Just nu sitter jag här och tar det lilla lugna med datan och Sex on fire mer Kings of Leon.Hade ingen aning om att det var dom som sjöng den här underbara låten ? Den är så himla skön att lyssna på,i love it!Men jag har alltid gillat all sorst musik.Jag växte upp med en massa musik runt omkring mig konstant.Vilket är en väldigt posetiv sak enligt mig.Då kan jag njuta av musiken på till exempel The Voice samtidigt som jag kan sitta hemma och lyssna på till exempel The Queens,The supremes,Stevie Wonder,Fall out Boy,The killers m.m.
När vi kom hem till Michelle och dom vart det tårta och massa ''släkt''. Det var Nadja, Marco, Michelle ,Denise ,Norma ,Marie Thomas, Casper ,Denises kompis Ebba och lite senare kom också Kerstin, Melvin och Sidney.Mesta av tiden gick ut på att jag Michelle och Marina kolla på massa töntiga klipp på youtube som ni kan se i Michelles blogg.Vi garvade jätte mycket där i soffan och hade det mys:) Senare runt nio gick vi hem och kollade på TV och jag somnade lite framför tvn och sen vakna jag och kollade på projekt runway,i love it!

Jag har faktiskt börjat tröttna lite på min lugg,tycker den har blivit konstig och är ivägen hela tiden:S Not good. Imorgon börjar jag klockan 9.30.Som jag tjatar om hela tiden,men det är ju så skööönt!
Herregud vad jag längtar till nästa torsdag.Helt underbart ju! Att få åka bort i tio dagar och skita i allting och bara njuta av släkten och shopping!Men tyvärr kommer jag inte kunna blogga därifrån så det var ju ett minus.Men åh andra sidan kommer jag ha super mycket att berätta när jag kommer tillbaka och en massa bilder kommer det självklart bli!
På onsdag kanske jag och Jaqueline ska på bio och se (inte mitt val-.- ) Kenny starfighter eller vad den nu heter. Jag känner igen det jätte lite från reklamerna men annars är det bara som bortblåst,men mina syskon håller på och tjatar om att jag och dom kollade på det när vi var små? I have no idea.


Kommentarer
Postat av: Louisa

Haha jaaaa visst är kings of leon bra?:D så tänkt dom the killers o franz ferdinand kmr till hultan :O fast de kmr inte bli nån hultan för mig:( Dock kmr de förmodligen bli P&L och dit kmr The kooks!! :DDD xP

2009-03-24 @ 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0