090331

Godmorgon!
Imorse vaknade jag runt nio att Felicia ringde mig,fast jag svarade inte.Men sen kunde jag inte somna om så då vart det dags att kliva upp.Idag så är det massa plugg som väntar på mig!Men duktiga lilla andrea har glömt böckerna i skolan.Hihi:)Jag skulle ha skrivit tidigare om inte mitt internet lagga.Men bättre sent än aldrig:)
Nu sitter jag här och lyssnar lite på musik och fixar lite saker.Idag är jag faktiskt inte ett dugg sugen på plugga,jag vill åka och shoppa!!!andrea<3 kläder!!!Och jag ahr ju hittat en massa nya fina saker som jag vill ha!Och speciellt nu innan resan så att dom finns kvar sen också!För på Gina försvinnner ju allt så jävla snabbt!?Så nu får alla sluta köpa sakerna jag vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0