090326

Godmorgon:)
Jag gick upp runt sju faktiskt ,men jag hade sjukt ont i magen,och inte mensvärk den här gången,så jag stannade hemma idag.Så jag gick ner på undervåningen och somnade i soffan brevid sötnosen och gick upp 9.20 när jag började.Så medans mina kompisar är i skolan så får jag sitta här hemma och ha det tråk:( Fast en bra sak är ju att mamma jobbar hemmifrån och storasyster inte mår så bra så dom är också hemma och gör mig sällskap:)
Idag så händer väl inget speciellt,ska kanske gå på promenad i solen med Mika.Eller städa,det behövs.Trust me!



Haha och lilla jag på väg till bion igår,jag var tvungen att göra om bilden-.-
Hitta den i Jaquelines blogg[:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0