090323

Imorse mötte jag upp Louisa och vi gick till skolan tillsamman och kom försent som vi gör varje gång vi går med varandra eftersom att den ena redan kommit mycket längre än den andra och går tillbaka och möter upp den personen.Och i detta fall var det jag som var seg.Senare fick jag mensvärk och stack hem innan dom två sista lektionerna.
Tyson:Vart fan ska du !?

Jag:Hem ?
Tyson:Haha!Varfööör?
Jag:eeehm,för att jag inte mår nå bra ?
Tyson:Du ser inte ut att inte må bra?!
Jag:MEN JAG HAR FUCKING MENSVÄRK!
Tyson:To mutch information!

Haha.Fy faan vad jag är bäst ?;PNär jag kom hem så somnade jag i soffan brevid Mika,som tydligen har blivit en vana för mig ? Och sen åkte vi med henne till veterinären och tog blodprov.När vi kom hem så ringde dom från veterinären och sa att vi tog provet en månad för tidigt!? Haha,sjukt irriterande.Så Mika har gått omkring med ett litet ''plåster'' på benet och tyckt synd om sig själv.Hihi.Och nu sitter jag här och webbar med lilla Jaqueline och ser hemsk ut.Och är det bara jag som är sjukt irriterad på snön som vägrar försvinna?


Usch på snön!

Haha stackarn:(

Haha jag och sexiga ''lilla'' Mika:)

Haha lilla mesen:)

Men nu ska tydligen vi till Michelle och dom efetrsom att hennes pappa fyller år.Puss alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0