090318

Hej hej.
Imorse vaknade man upp till världens härligaste väder!Solen sken och det bara skrek vår!Skit härligt!Finns det något bättre sätt att på börja dagen med ? Nu får vintern inte komma tillbaka!
Idag har det väl inte hänt något speciellt.Slutade 13.35 idag.as skönt!När jag kom hem somnade jag i soffan,som vanligt.Och det fanns ingen mat hemma så jag låg och var skit sur och ville ha mat,men mamma låg och sov-.-

På fredag kanske jag och Jaqueline går på bio.om andrea får cash.Jag är pank på riktigt nu:( Stackars mig.Idag på rasten så brottades jag Louisa Isabelle och alma.Det var jag och Louisa mot Alma och Isabelle.Och tillslut låg vi i en hög på varandra och sen helt random hoppar Albin på mig bakifrån så alla börjar skrika och då kom det ut en lärare och skällde på oss.haha.skit kul ju.Som ni kanske ser har jag ändrat desigen och är rätt så nöjd.Om man ser headern?
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0