090315

När vi kom till farsta och skulle kolla mitt saldo på mitt presentkort hade jag bara 98,50 kr!?Och jag ska ha ungefär 150. Så gissa om jag vart irriterad.Fine ,det är inte så stor skillnad men ändå. Och sen skulle jag köpa en jätte söt liten väska på nån affär och så skulle jag ta allt jag hade på kortet och resten cash.eller cash och cash kan man vväl inte kalla det,det saknades 50 öre-.- och burden i kassan säger att det inte går!?så jag vart sjukt irriterad + att det var den sista dom hade i lager.Skit irriterande.Sen efter en stund i farsta åkte vi hem till mig igen och efter en imme(?) kom Jaquelines mamma och hämte henne och sen har jag inte gjort något speciellt.Skit synd att Jaqueline inte har studiedag imorgon ,för om hon hade det kanske hon hade kunnat sova här en dag till:(


Jag älskar den här parfymen!Den är verkligen ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0