söndag

idag åkte ju vi till farsta som sagt.fast vi var där i mindre än en timme och kollade bara chinos på gina tricot.dö trist! sen har jag varit ute med hunden och sånt där.
men jag fyller ju år imorgon och jag börjar halv nio och måste upp kl 06.30 så det ska bli fett kul att alla i min familj måste upp då för att ge mig paket!usch.imorgon har jag första lektion so.super tråkigt ! på tisdag ska jag kanske träffa luisa? jag vet inte,men om det blir så blir det kul kul!:)


jag har precis ätit middag , kyckling med klyftpotatis, mums! jag brukar vara jätte pirrig dagen innan jag fyller år men i år känner jag mig helt normal.jag har städat lite på mitt rum idag , och jag hittade min mammas gamla kompis bok i en låda.lite kul att läsa om hennes drömmar och sånt.men men. hmm. jag vet inte vad jag ska skriva om :/ är lite tom i huvudet just nu.men jag har ändrat designen lite,ska fixa headern nägon annan gång!
kyss/eran andrea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0