söndag

nu är det bara en och en halv timme kvar tills jag fyller år ! kulkul. jag har plattat mitt hår och kollat på andra avenyn. och imorgon får jag börja sminka mig ien , har haft ''smink förbud'' hela förra veckan.usch! har gott omkring och sett ut som ett monster, plus att min pappa också har gömt pincetten så att jag inte kan noppa ögonbryna och ser ut som en grottmänniska.
pappa:du ska åka till någon som kan fixa dina ögonbryn!dom är för fan fula!
tack pappa ! hahah.jag tonade mitt hår svart för några månader och färgen har inte gott ut än ! blir skit förbannad.jag hatar min hårfärg och jag vill ha min riktiga.har inte haft min riktiga sen skolan började typ.usch usch.miss it.imorgon efter skolan ska jag och mamma åka och köpa tårta.och på tisdag efter skolan så ska jag möta upp Luisa, http://inyourdreeams.blogg.se ,  har inte träffat henne på super länge, så det ska bli kul. men nu ska jag snart gå och lägga mig.skriver kanske imorgon
kyyyyyyss / andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0