lördag

hej hej!
ny blogg,igen... kanske lite otydligt namn men jag orkar inte byta:) imorse åkte jag pappa och hunden till enskede bageriet och köpte massa gott bröd och semlor och sånt och sen gick vi på en liten promenad vid skogskyrkogården:)
sen har jag inte gjort så mycket mer.mest suttit hemma och haft Aleks och morfar på besök.
imorgon ska jag mammi och syster åka till farsta och göra något jag inte kommer ihåg:S och på måndag fyller jag år!fjorton år.det här året har gott super snabbt!
och tyvär kommer jag inte kunna skriva speciellt ofta eftersom att jag inte har någon data på mitt rum just nu.bojkottar den tills jag får en laptop (a) men jag ska nog ta in den snart:) ska gp ner och ha film mys med familjen nu,
puss och kram/andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0