födelsedag

idag är det födelsedag ju:)så familjen kom in och sjöng för mig i morse med paketer och frukost.jag fick en väska några böcker ett par skor och en kamra!en skit bra med typ 10 mgpx najsigt värre!sen så har jag varit i skolan,och dom ända som kom ihåg min födelsedag var michelle, amanda från klassen , therese från NO:n och min matte lärare.great!inte ens dom jag tjatat på i flera veckor kom ihåg det.. but life goes on.efter skolan åkte och mamma till skanstull och köpte tårta och mat.Runt klockan åtta kom the reyes hem till oss och gav mig en tepåse med tvåhundraåttio kronor i , goodie:)men nu ska jag gå ner och vara lite social , och imorgan träffar jag Luisa.
puuuuuss och kraaaam allihopa/eran andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0