090131

jag vet att jag skulle ha skrivit imorse men jag hann inte, behövde vara på undervåningen hela tiden och ta hand om hunden...
min första lektion var musik och alla spelade bongo trummor? och skit.Felicia och Betty(elias) kom till min skola idag så jag var lite med dom.Som sista lektion hade vi NO med Björn och vi skulle bygga broar och vi fick bara använda glasspinnar,limmpistoler och tråd.och sen skulle vi hänge en hink under och se vilken bro som klarade av mest tyngd(för vi la i tyngder i hinkarna) Jesper Fredrik Gabriel och Ruben vann ,deras bro klarade 12 kilo!
Jag är skit irriterad på mamma, för vi skulle ju åka till stan , men sen behövde jag komma hem imellan för att ingen annan var hemma och vi behövde ta hand om Mika ,Men pappa kom hem efter en kvart och sen kommer hon med fler och fler ursäkter till att inte åka, och så gick hon ut med mika i typ tjugo minuter och när hon kom tillbaka sa hon att det var försent för att vi inte skulle hinna kolla på något. så fucking taskigt av henne!Det var till och med hennes ide att vi skulle åka ,Och asså jag är inte sur för att vi inte åkte,  eller jo ,lite för det,men jag är mest sur för att hon jämt gör så.Lovar en massa saker men håller det inte.
men jag skriver senare.
puss alla/eran andrea

( g a m m a l   b i l d   p å   m i g   o c h   F e l i c i a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0