090130

imorse försov jag mej med ungefär en och en halv timme!Så jag missade hela första lektionen, fast det var ändå bara idrot med Larisa.Så jag chillade lite här hemma , satt och började skriva ett inlägg men internet stängdes av! great! det stängs av hela tiden , sjukt irriterande -.- . Idag har jag inte gjrot nåot speciellt. Fast SO lektionen var ganska kul , Gabriel och jag satt typ och ''ritade av'' varandra.haha. Och när jag kom hem gick jag ut lite med hunden och sen somnade jag i soffan  och vakna av att kristijan och mamma pratade med varandra riktigt högt!och det var ungefär tre meter i mellan dom... men nu ska jag och mamma kolla på criminal minds(?) från igår,skriver senare!
puss och kram / eran andrea
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0