090129

igår kopplade jag in min data på mitt rum , men jag har inget internet på den , pappa ska fixa det när han kommer hem.plus att ljudet inte funkar...skit! idag har jag varit i skolan och gjort ingenting typ. jag åkte hem direkt efter . klockan sju åkte jag och mamma med Mika på valpkurs , och jag frös fan ihjäl! det var iskallt ute.hade bar mina svarta tygskor på mig, inte smart!
och som ni kanske ser strök jag det där om felicia som jag skrev igår.Vi har smsat om det idag och har bestämt oss för att försöka fixa det . men vi får se hur det går. Men vissa saker jag irriterar mig på hos henne är att hon inte förstår att jag har svårt att prata ut om vissa saker med vissa speciella personer.
den här veckan har varit lite jobbig för mig , för när jag träffade Luisa i tisdags insåg jag verkligen hur mycket jag saknar vissa personer som jag inte har snacka med på flera månader. Och vissa av mina vänskaper som bara förstörts på grund av mig.och det är jobbigt, för mina vänner är dom som betyder mest för mig.
puss och kram / eran andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0