090128

usch,usch,usch! sprutan gjorde hemskt ont enligt mig! och om fyra månader kommer den sista sprutan.
just nu har jag ''sagt upp'' min vänskap med Felicia. jag känner mig lixom utnyttjad av henne. Varje gång jag skickar ett sms till henne så svarar hon inte , och ända gångerna hon messar mig är när hon vill ha någon kontakt med Sonja. Orka lixom.Jag har känt henne i tre år , men nu ger jag upp. Jag fattar verkligen inte hur mycket man ska behöva kämpa för att fortsätta vara vän med någon. Och bara för att jag skrev hej , utan några smilisar kallade hon mig dryg? bra anledning..Jag ger upp nu.

På lördag är det öppethus i min skola, och vi börjar klockan tio. Och Betty(Elias) ska komma, kul kul!om jag träffar honom där... Efter öppethus ska jag och mamma åka till stan och kolla skor till mig. Yes!Men nu ska jag kolla på andra avenyn.
puss alla / eran Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0