valentinesday

Glad alla hjärtans dag allihopa:) Och godmorgon..Igår hade vi skit kul och plattade Louisas hår ,haha , och det tog ungefär en timme ? Haha . Jag somnade innan vi hann se halva filmen , men jag ska nog se den snart. Imorse väckte Rebecca mig klockan åtta , vi behövde gå upp tidigt för hon skulle vara i Rinkeby kvart i tio. Pappa hade köpte bröd på ett bageri i Enskede , som han gör varje helg ? och ungefär vid nio åkte Rebecca och Louisa hem och jag tog en lång promenad med Mika. Idag ska jag få min mamma att följa med mig till farsta centrum så att jag kan köpa lite fina saker jag sett på Gina Tricot. Och en väska på DNA som jag har spanat in ett bra tag nu. Imorgon ska vi kanske åka till IKEA! YES!!! haha.Hatar mina möbler;O
Puss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0