090220

imorse hann jag inte skriva ett inlägg,fick lite bråttom och kom försent.Men jag var inte med på gympan idag,jag fick''gå'' till eriksdalsbadet istället. Hahah.Jag skulle egentligen ha gått med Sonja , men jag och är inte några man kan kalla bästa vänner,tvärtom faktiskt... Så båda vi gick för oss själva till bussen,och sen gick vi av i Skanstull för att våran lärare hade sagt åt oss att kolla hur mycket kaffet+på fyllning kostade på eriksdalsbadet.Och hon gick lite före mig,för jag träffade Cecilia på bussen,den söta lilla krulltotten:)Hon har världens finaste ängla hår.Så sonja hamnade på en buss innan mig,och bussen jag hoppade på kom tio minuter efter ungefär,så jag vart röd om kinderna och näsan efter att ha stått i kylan,så när jag kom tillbaka sa våran lärare att hon trodde att Sonja hade tagit bussen och att jag hade gått:)haha!Efter skolan promenerade jag och Louisa till skanstull och var en liten stund i ringen och sen åkte vi åt varsitt håll:)Ikväll ska Marinas kompisar komma över och sova här.blää....Men nu ska jag gå ner och sjunga sing star med min syrr och hennes kompisar.Här kommer lite kul bilder.[:Puss alla



Louisas och mina fina skor,Hahah , och mina är egen designade;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0