urban outfitters

idag åkte ju jag Marina och mamma till stan:) När vi kom dit gick vi och åt på MAX och sen gick vi till urban outfitters,jag tyckte faktiskt att dom inte hade något speciellt att erbjuda konstigt nog.Men iallfall.Jag köpte väskan och en ljusrosa BH från Lindex.Super!

Bh från lindex   149 kr (färgen vart lite konstig men den är ljusrosa:)

Väskan / Dagens outfit:)Väskan kommer ifrån DNA och kostar 399 kr och Jag har på mig tröjan jag köpte igår från Indiska ,pennkjol från gina tricot och svarta ''stickade'' tights från gina tricot.

guud vad jag längtar till den 9/10:nde april!För det är då vi kanske åker till Serbien!Jag älskar att åka dit och hälsa på släktingar och shopa där:) mysigt!förra året var det ju inte lika kul att åka dit när man fick veta det samma kväll som man åkte.. hm. not good. Så det vart ju stresspackning. hihi!nu ska jag gå och ta en liten muffins.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0