tack mamma!

Idag hade vi musik som första lektion,och vi hade världens flummigaste vikarie-.- han var hel konstig! Men Efter engelska lektionen mådde jag inte bra ,så jag gick hem innan franskan.När jag kom hem så sa mamma att vi faktiskt kunde åka till IKEA!!!Så nu har jag både spegel och byrå!Plus lite annat skit. Super bra ju! Jag Alma,Louisa och Isabelle funderar på att ha en riktig tjejkväll med ansiktsmasker och allt!Fast om det blir av kommer det vara på lovet.Skit kul! Och då blir det hemma hos mig,och tacos till middag , efter som att Issa är vegeterian.Men gud vad kul det kommer bli.Jag är lite sur på mig själv också.Felicia fråade mig ifall jag hade slutat och jag sa:Ja,vadåra?och var typ fett kall,och då visade det sig att hon ville träffas,men jag hade ändå inte kunnat,mådde ju inge bra,och var redan på väg hem.Men nån annan gång. Men nu ska jag gå ner och äta kakor! Nu kommer lite bilder från den här och förra veckan.Puss alla!


Kommentarer
Postat av: Nightfall

jag älskar att gå runt på IKEA haha :) finns så mycket fint

2009-02-17 @ 20:47:55
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU VÄLJER ALLTID DOM FULASTE BILDERNA ! ahhahaha

2009-02-18 @ 18:42:02
URL: http://almas.blogg.se/
Postat av: Louisa

men BLÖÖÖÖÖÖÖ :( xDDD

2009-02-18 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0