skit asså!

jag är så jävla irriterad just nu!min header funkar inte , och internet strular hela tiden! och idag hade jag matteprov vilket jag glömt bort totalt. skit irriterande.men jag har precis kommit hem från valpkurs och Mika var super duktig. imorgon ska jag ,storasyster och hennes två kompisar Linn och Alice ha filmkväll tillsammans.Laga mat själva och kolla på black knight (stavning?) casanova och kanske någon mer film.Och till efterrätt blir det choklad mousse med marängbotten , MUMS!och pappa sa något igår när jag klagade på min data så sa han;
det är på väg Andrea.
Hihi fett kul om jag får en bra laptop!då blir det helt klart fler inlägg!

jag är lite irritera på Betty(elias) för han ska jämt klaga på mig och mitt utseende. vilket är ganska taskigt? :O
menmen, nu ska jag hitta på något annat att göra
Puss puss / Andrea

s å   h ä r   s e r   j a g   u t   j u s t   n u,l i t e   s l r v i g   k n u t   m e n   s å   b l i r   d e t   i b l a n d [ :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0