sista inlägget för idag

Nu ska jag snart sova.Förlåt för att jag har blivit slarvig med inläggen,men jag är jätte trött när jag kommer hem från skolan! Men en sak ni måste veta som min mamma alltid gör.Ifall pappa ska till typ Norge eller nått med jobbet så säger hon jämt det samma dag som pappa åker,så idag fick jag reda på att min pappa ska till malmö,inatt...Jag längtar till påsken.För då blir det kanske resa för min del.Vi ska till Serbien,min pappa är född där och min mammas föräldrar är födda där. Så det ska bli kul att få träffa min enda kusin igen.Usch,jag har verkligen varit super seg idag.Och konstig i huvudet.Alla mina inlägg har varit helt utspridda idag.Skriver lite om vad som helst.sjukt konstigt? haha. Men nu ska jag duscha håret en snabbis,orkar inte duscha hela mig,är super trött.så nu kommer jag få ont i ryggen igen för att jag lutar mig över badkaret...Men nu räcker det,puss på er alla!

Gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-18 @ 03:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0