seg dag

idag har varit en super seg dag.Mamma har sagt den här veckan att vi ska gör a tre saker den här veckan på söndagen,åka till IKEA och köpa små saker, åka till Götgatsbacken och att hon ska lära mig och min syster serbiska.Men inget av dom har vi gjort idag. och för ungefär en timme sen såg jag att Luisa hade skickat ett sms till mig:
(12.45) - Kan vi ses idag andrea ? och kanske se på bio:)<3
och jag har varit super uttråkad hela dagen.skit irriterande asså!Så idag har jag suttit hemma och legat framför tvn hela dagen och gjort absolut ingenting.Inte tagit ett enda steg utanför dörren ens...Fast en sak jag har gjrot idag var att ta upp städningen från igår,men det är långt ifrån klart. Jag ska nog fråga Luisa om vi kanske kan träffas någon gång i veckan , saknar henne grymt mycket! och det där med Felicia,jag tror allt kommer bli som det har varit skit länge nu,alltså att vi inte träffas. Men nu ska jag äta middag om ungefär tio minuter , Pasta carbonara.mums!
kram alla,eran Andrea

Gammal bild från 2006(?) på Felicia Fredrika Vera Hanna Jag Felix Luisa
 och Axel,med Shannon bakom kamran.Saknar alla er!
(och jag vet att jag har kill-kort hår och blåa benvärmare..)

Kommentarer
Postat av: luisa

TAAAAAAAAAA BOOOOOOOOOOOOOOOOORT :O:O:OO<3

ärligt andrea . dendära bilden på mig är skam !

2009-02-08 @ 19:36:02
Postat av: luisa

vad bra :D , vi SKA ses i veckan :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-02-08 @ 19:37:52
Postat av: Bea

Hej hej , haft en bra helg?

Kram

2009-02-09 @ 01:10:32
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: andrea

haha luisa glöm det!!:D



men självklart ska vi väl träffas ? :)<3

2009-02-09 @ 20:23:08
Postat av: indra

du hade världens finaste kill-korta hår! <3

2009-02-10 @ 19:26:14
URL: http://indralala.blogg.se/
Postat av: Anonym

indra: tack gumman !saknar dig!!!<33

2009-02-10 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0