top model

ikväll när jag satt i mitt rum hör jag hur det krafsar på min dörr, så jag öppnar , och där står Mika som skyndar sig in i mitt rum och tar tag i mitt gossedjur som jag vann på grönan och hoppar upp i min säng, haha. Egentligen ska inte hon vara på övervåningen eftersom att det inte är nå bra för hennes höfter att gå upp för trappan , hon är ju bara 5 månader. Men mysigt var det i alla fall. Lite senare kollade jag och mamma på film och sen top model när syrran kom hem från träningen. Jätte dåligt att Analeigh åkte ut på tredjeplats ,hon borde ha vunnit! Fast McKey var också en värdig vinnare:) Jag har också varit så duktig att jag har övat lite till provet. Yes! haha. Får jämt sitta kvällen innan och stress plugga.Usch pusch, kollade mig just i spegeln och jag ser ut som en babian utan smink , skit fult enligt mig. Dumma pappa!

Jag och Mika

Analeigh

Lauren brie

McKey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0