orkade inte

jag orkade inte fixa designen på min blogg,headern syns ändå aldrig... menmen.imorgon så börjar jag halv tio , och då har jag musik , inte så kul. Och egentligen vare planerat att jag och min syster skulle ha en Heath Ledger kväll på fredag , men sen har hon bjudit in sin kompis:O så jag vet inte om jag vill vara med på det längre. Någon kompis som följa med hem till mig och kolla på Heath Ledger filmer ? haha. Imorgon är det ju jaquelines födelsedag , men asså jag och hon bråkar, och jag sa grattis i förskott igår men vi har kännt varandra i åtta(?) år  så det är väl ganska bitchigt om jag inte säger det ?, aja.Men nu ska jag gå och göra något annat.
Puss och kram / eran andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0