omg pinsamt!

Efter skolan idag så gick jag Alma Louisa och Isabelle till 7eleven och sen bar det vidare till espresso house i skrapan. Efter ungefär 20 minuter så ''puttar'' Isabelle till mig och stirrar åt andra hålet så jag kollar dit , och där står en man med världens fulaste skor med ryggen imot mig, och jag sa det dummaste jag kunde säga : Men sexigt!
Fy fan och Alma bara stirrade på mig och sa att det var Brolle. Hahaha! Uschpusch vad pinsamt! Så satt vi kvar där i en timme och jag vart bara mer och mer ''nervös'' för varje minut som gick.Jag får panik när jag ser en ''kändis''... Så jag börjar prata med en hör pipig röst och riktigt snabbt så att man knappt hör vad jag säger.Och sen när vi var på väg att gå gickk dom också , och åt samma håll så dom trodde väl att vi följde efter dom eller nått ? Haha. Sen precis när jag skulle fråga om vi fick ta en bild med honom(bara för skojs skull) Så hör jag hur han säger till sina kompisar;Jag ska hit,Hej då! Och så springer han ut mitt i gatan mot Göta Lejon ,och där ser man ju världens största bild på han-.- haha.Sen tog vi tuben i Medis till Slussen eftersom att Alma frös.Så gick vi in på Gina Tricot på götgatsbacken. Jag köpte en liten enkel vit T-shirt.Jätte söt enligt mig. Sen helt plötsligt var Alma och Issa borta ? Så jag och Louisa gick därifrån och såg dom i skylltfönstret på BikBok . Liksom WTF ?!Haha.Sen började jag och Louisa promenera ner till Skanstull där vi skilldes åt. När jag kom hem åt jag middag kollade lite på tv och pluggade till provet vilket gick jätte snabbt ?:O haha.Och senare på kvällen städade jag i mitt rum [: Lite fusk städning men ändå. Puss alla!

(Klicka för  större bild)
1-6)Jag Alma Louisa och Issa
7)Issa och Alma och Brolle i bakrunder.
8)Gammal bild på Mig Issa Louisa och Alma
9)Gammal bil på mig Louisa Issa Alma och Rebecca


Kommentarer
Postat av: alma

ANDREA TA BORTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT BILDERNA OMG :O

2009-02-13 @ 16:12:28
URL: http://almas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0