michelle

hej , nu sitter jag här hemma hos Lilla Michelle som jag har kännt sen jag var ett(?) år gammal.menmen.efter skolan så tog jag över Mika vid skolan , och så slutade halvamin klass och då kom issa och typ alla andra ut och hälsade på Mika , men hon hade svansen mellan benen och backade.stackarn.sen hittade jag och Issa en gammal fotboll som MIka fick leka med.Efter ungefär en halvtimme så kom Rebecca och Louisa ut och Rebecca såg Mika för första gången.Så vi började gå mot skanstull och på vägen köpte Rebecca pommes och jag och Rebecca mötte upp min mamma så åkte Rebecca hem till sig och jag och mamma åkte hem tillsammans med Mika i knät. Och nu är det så att mitt internet inte funkar som vanligt , så det vart inget inlägg i morse-.- men nu ska jag vara lite social med Michelle.
Puss alla , Kram Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0