melodifestivalen

idag gick mamma och jag på promenad i skogen med Mika. Och helt plötsligt ser vi en hjort eller rådjur eller va det nu var.och den var jätte söt med vit rumpa och allt:) Jag var på väg att fota  med den hann springa iväg:( Ikväll ska jag mamma och pappa gsa u pp oss i soffan med chips,morötter,gurka,dip och ben and jerry:) super gott! På måndag börjar skolan igen da, inte kul alls.och då börjar jag 8.30. fast jag ahr ett ganska bra schema tycker jag:) förutom när vi börjar på måndagar och fredagar.må 8.30 tis 9.30 ons 9.15 tors 9.20 fre 8.00.. hemskt! Och så slutar vi kvart över tre på fredagar också.blä!Jag har ändrat min design igen, fast den blev lite fucked up. vill egentligen ha en profesionell design.men lycka till med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0