luisa stenberg baby

idag efter skolan träffade jag Luisa.Vi gick först till solariet och Luisa sola,men efter typ tio minuter vart hon rädd och tänkte inte sola om jag inte hoppa in-.-så jag tog av  mig min tröja och hoppade in,orkade inte ta av mig byxorna.Efter solariet gick vi till burger king och köpte en varsin hamburgare för 10:- och ett glas vatten.Sen  kolla vi på bio.Vi ville se Wild Child men det blev Rosa Pantern 2.haha.Den var faktiskt ganska kul,lite töntig,men ändå:) Efter bion gick vi till götgatsbacken och hon provade kläder och jag hade tråkigt och åt på min choklad:)Sen åkte jag hem och satte mig framför datan,men nu ska jag faktiskt äta.Laddar upp bilder senare.Puss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0