LOUISA

idag har jag varit i skolan , som vanligt. Fast kvart i tre kom mamma till skolan och vi hade ''kvartssamtal'' vilket gick ganska bra.Jag hade bra omdömmen förutom från min franska och SO lärare , kanske bara för att jag varit lite otrevlig mot dom ?:)haha. Efter samtalet åkte jag och Louisa till ringen och var där lite,efter tjugo minuter ungefär gick vi till donken och där träffade jag Luisa.Jag och Louisa köpte en varsin mcflurry och tog en promenix och Louisa är nog den lataste personen jag känner , jag fick byte väska med henne till hennes gay pride väska eftersom att det är så tungt att bära den på armen i samma hand som man håller i en glass;).I skrapan där jag köpte en stor kopp varmchoklad:) så vi satt på espresso house en liten stund och sen bar det av mot Götgatsbacken. Jag hade jätte kul! Efter en timme åkte jag hem. När jag kom hem somnade jag direkt på soffan.Och när mamma väckte mig gick vi och köpte kebab , gott! och imorgon har jag första lektion musik,och efter det är det slöjd , vilket faktiskt är ganska kul :) gör en nescessär(stavning?)
Kram Andrea


Louisa

Gay pride väskan:)

Choklad med marshmallows :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0