godmorgon allihopa

jag har inte fixat mig ett dugg,men jag ska sminka mig nu ,för jag måste gå ner på undervåningen och klä på mig och sånt,Mika får inte vara själv där.. blää..jag är fortfarande skit sur på min mamma!För att jag har tjatat på henne om en spegel i två år? och när jag äntligen ska få en så säger hon först att hon inte orkade gå tillbaka när vi var på IKEA(asså vi stod vid speglarna,men vi behövde mäta hur högt byrån går för att kunna veta hur högt spegeln kommer)Och då sa hon att vi skulle kolla hur högt hyllan går när vi kom hem och sen åka på tisdag.Men yeah right!Nog om henne.Idag börjar jag halv tio och har första lektion Musik,och efter det har jag slöjd,vilket är ganska kul[:
Kram alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0